« wstecz
jak zamówić przez internet? krok po kroku
1. Wybierz interesujący projekt architektoniczny z naszej oferty i wejdź na stronę z jego opisem.

2. Kliknij w przicisk "zamawiam" znajdujący się po prawej stronie od nazwy projektu lub w przycisk "zamów" znajdujący się na dole strony z opisem, w tabeli "Wersje/Cennik"

3. Wypełnij formularz zamówienia projektu; podaj wszelkie dane kontaktowe potrzebne do realizacji zamówienia, czyli imię, nazwisko, adres do faktury i wysyłki (jeśli są inne), numer telefonu, e-mail. Następnie kliknij przycisk "Dalej".

4. Na drugim ekranie wyświetlą się wprowadzone przez Ciebie dane teleadresowe, abyś mógł je zweryfikować i ewentualnie poprawić. Pod danymi znajduje się także lista możliwych form płatności za projekt. Musisz wybrać jedną z nich, aby dokończyć zamówienie. Jeśli wszystkie dane się zgadzają i dokonałeś wyboru formy płatności - kliknij w przycisk "KUPUJĘ" aby złożyć zamówienie.

5. Trzeci ekran, to potwierdzenie zamówienia. Wyświetla się na nim status jego realizaji. Możesz zawsze wrócić do tego ekranu jeśli skorzystasz z linku, który otrzymasz w e-mailu potwierdzającym zamówienie.

6. W ciągu maksymalnie 48 h (zwykle między 9.00 a 11.00 następnego dnia roboczego) nasz pracownik skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia. Przy okazji poda szczegóły dotyczące terminu realizacji i wysyłki projektu. Po telefonicznym potwierdzeniu przez pracownika należy już tylko czekać na przesyłkę z zamówionym towarem. Jeżeli wybrałeś płatność "przedpłata na konto bankowe" lub "płatność on-line", towar zostanie wysłany w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.

7. W każdym momencie transakcji/zamówienia możesz się z nami skontaktować telefoniczne aby zapytać o zamówienie i jego realizajcję.